loading...
کاش..

فرمهر بازدید : 45 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)
خدايا هميشه در ذهن من باش
وقتي كه از خواب بيدار ميشوم سراسر روز بر من بتاب
بگذارهردقيقه زماني باشد براي همنشيني با تو
نگذار فراموش كنم
در هرساعت از اين كه با من مانده اي وخواهي ماند
تاصداي مرا بشنوي وبه من پاسخ دهي
شكربه جا آورم
خدايا!
وقتي كه شب مي رسد
بگذار كه افكارم از تو
وعشق تو ارامش گيرند
بگذار كه خوابم از امنيتو مهر تواطمينان داشته باشد
واگاه باشد كه من متعلق به تو هستم
                                            قسمتي از كتاب مشكلات را شكلات كنيد از مسعود لعلي
اين كتاب واقعا جالبه بهتون پيشنهاد ميكنم بخرين ارزششو داره..من 10باري خوندمش
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما این سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 374
  • بازدید ماه : 599
  • بازدید سال : 3,012
  • بازدید کلی : 17,785
  • کدهای اختصاصی